Smart BMS CL 12-100
Smart BMS CL 12-100
Smart BMS CL 12-100
Smart BMS CL 12-100
Smart BMS CL 12-100
Smart BMS CL 12-100
Smart BMS CL 12-100
Smart BMS CL 12-100
Smart BMS CL 12-100

Smart BMS CL 12-100

Smart BMS CL 12/100 to system zarządzania akumulatorami dla akumulatorów litowo-żelazowo-fosfatowych (LiFePO4) Victron Energy Smart. Opracowano go z myślą o instalacjach 12V z alternatorem 12V, jakie można spotkać w pojazdach lub na łodziach.

: BMS110022000
: Victron Energy
In stock

Price tax included: zł835.25

Price tax excluded: zł679.06

Smart BMS CL 12-100

Smart BMS CL 12-100

I accept privacy policy rules  

Opis

System zarządzania akumulatorami
BMS łączy się z akumulatorami Victron LiFePO4 (LFP) 12,8V. Można podłączyć do 5 akumulatorów równolegle.
Może być używany jako włącznik/wyłącznik systemu.

Ochrona akumulatora rozruchowego
Funkcja ta jest podobna do funkcji Combinera Baterii Cyrix lub Izolatora Baterii Argo FET. Prąd może płynąć do akumulatora LFP tylko wtedy, gdy napięcie wejściowe (= napięcie na akumulatorze rozruchowym) przekracza 13V.
Ponadto prąd nie może płynąć z powrotem z akumulatora LFP do akumulatora rozruchowego, co zapobiega ewentualnemu uszkodzeniu akumulatora LFP w wyniku nadmiernego rozładowania.

Zabezpieczenie alternatora i akumulatora
Prąd wejściowy jest ograniczony elektronicznie do około 90% wartości znamionowej bezpiecznika. Na przykład bezpiecznik 100A ograniczy prąd wejściowy do około 90A.
Dobór właściwego bezpiecznika spowoduje:
a. Chronić akumulator LFP przed nadmiernym prądem ładowania (ważne w przypadku akumulatora LFP o małej pojemności).
b. Ochronę alternatora przed przeciążeniem w przypadku dużej pojemności baterii akumulatorów LFP (większość alternatorów 12V przegrzewa się i ulega awarii, jeśli pracuje na maksymalnej mocy dłużej niż 5 minut).

Ochrona akumulatorów litowo-jonowych
Nadmierne napięcie wejściowe i stany przejściowe są regulowane do bezpiecznego poziomu.
Smart BMS zatrzyma ładowanie w przypadku przekroczenia napięcia lub temperatury ogniwa. Posiada trzy wyjścia, podobnie jak smallBMS:

Wyjście Load Disconnect
Wyjście Load jest normalnie wysokie i staje się bezpotencjałowe w przypadku zbliżającego się zaniżenia napięcia ogniw (domyślnie 2,8V/ogniwo, regulowane na baterii pomiędzy 2,6V a 2,8V na ogniwo). Maksymalny prąd: 10mA. Wyjście Load może być użyte do sterowania wejściem zdalnego włączania/wyłączania Battery Protect, inwertera, konwertera DC-DC lub innych obciążeń.
innych obciążeń.

Wyjście Pre-Alarmu
Wyjście alarmu wstępnego może być użyte jako ostrzeżenie, gdy napięcie akumulatora jest niskie i zadziała na krótko przed wyłączeniem wyjścia Load Disconnect z powodu zbyt niskiego napięcia ogniwa.
Wyjście alarmu wstępnego może być użyte do wysterowania przekaźnika, diody LED lub brzęczyka. Może być ono skonfigurowane jako sygnał ciągły lub przerywany.
Wyjście prealarmowe jest normalnie bezpotencjałowe i staje się wysokie w przypadku zbliżającego się zbyt niskiego napięcia ogniw (domyślnie 3,1V/ogniwo, regulowane na baterii w zakresie od 2,85V do 3,15V na ogniwo). Maksymalny prąd: 1A (bez zabezpieczenia przeciwzwarciowego)
Minimalne opóźnienie pomiędzy alarmem wstępnym a odłączeniem obciążenia wynosi 30 sekund.

Wyjście rozłączania ładowania
Wyjście rozłączenia ładowania jest normalnie wysokie i staje się bezpotencjałowe w przypadku zbliżającego się przekroczenia napięcia lub temperatury ogniwa. Maksymalny prąd: 10mA. Wyjście rozłączające ładowanie nie jest odpowiednie do zasilania obciążenia indukcyjnego, takiego jak cewka przekaźnika. Wyjście rozłączające Charge może być użyte do sterowania: zdalnym włączaniem/wyłączaniem ładowarki, przekaźnikiem Cyrix-Li-Charge, kombajnem akumulatorowym Cyrix-Li-ct.
(Uwaga: w niektórych przypadkach wymagany jest kabel interfejsu, patrz instrukcja obsługi).

Wejście zdalnego włączania/wyłączania
Wejście zdalnego włączania/wyłączania steruje ładowaniem przez alternator. Gdy jest wyłączone, ładowanie przez alternator jest wyłączone, podczas gdy funkcjonalność BMS pozostanie aktywna, umożliwiając dalsze działanie wszelkich obciążeń i ładowarek niezależnie od stanu wejścia zdalnego.
Gdy "system on/off switch" jest włączony poprzez VictronConnect, funkcjonalność BMS również zostanie wyłączona.
Składa się on z dwóch zacisków: Remote L i Remote H. Pomiędzy H i L można podłączyć zdalny przełącznik on-off lub styk przekaźnika.
Alternatywnie, zacisk H może być przełączony na plus akumulatora lub zacisk L może być przełączony na minus akumulatora.

Odporność na zapłon
Bez przekaźników, ale z przełącznikami MOSFET, a więc bez iskier.

Specyfikacja

Smart BMS
12V/200A
Maks. ciągły prąd ładowania 100 A (125 A z bezpiecznikiem)
Napięcie niezbędne do rozpoczęcia ładowania >13 V
Zużycie prądu bez obciążenia
16 mA (bez wyjścia obciążenia i prądu wyjściowego ładowania)
Zużycie prądu bez ster. zdalnego
5 mA (aktywna funkcja BMS)
Wyjście odłączające obciążenie
Normalnie wysoki (Vbat - 0.1V)
Ograniczenie prądu źródła: 10mA (zabezpieczone przed zwarciem)
Prąd rozpraszający: 0A (wyjście free floating)
Wyjście odłączające ładowanie Normalnie wysoki (Vbat - 0.1V)
Ograniczenie prądu źródła: 10mA (zabezpieczone przed zwarciem)
Prąd rozpraszający: 0A (wyjście free floating)
Wyjście pre-alarmowe Normalnie swobodnie pływający
Wysoki (Vbat) w przypadku alarmu, maks. 1A
(nie odporny na zwarcia)
Włączanie/wyłączanie systemu:
Remote L i Remote H
Włączanie/wyłączanie trybów pracy systemu:
a. ON, gdy zacisk L i H są połączone
b. ON gdy zacisk L jest przeciągnięty do minusa akumulatora (V< 5V)
c. ON gdy zacisk H jest w stanie wysokim (V>3V)
d. OFF we wszystkich innych warunkach
Ogólne
Zakres temp. roboczych -40°C do +60°C
Wilgotność (maks./średnia) 100% / 95%
Ochrona IP 65
Połączenie DC
M8
Przyłącze DC bieguna ujemnego
Faston żeński, 6,3 mm
Obudowa
Waga
1,6 kg
Wymiary
65 x 120 x 224 mm
Normy i Standardy
Emisja EN 61000-6-3, EN 55014-1
Odporność EN 61000-6-2, EN 61000-6-1, EN 55014-2
Dyrektywa motoryzacyjna EMC ECE R10-5
Kategoria
BMS

Victron Energy – Comprehensive Electrical Solutions

Victron Energy products are utilized in both on-grid systems (connected to the power grid) and off-grid (autonomous) systems. On-grid systems enable cooperation with the power grid and the sale of excess energy, while off-grid systems provide complete energy independence in locations without access to the electrical grid.

As an official distributor of Victron Energy, we offer a complete range of products from this renowned company in the field of electrical systems for photovoltaic, marine, and automotive industries.

Why Choose Victron Energy?

  • Innovation – continuous development of new technologies and modern solutions.
  • Reliability – products designed for long-term and trouble-free operation.
  • Versatility – extensive product range enabling system customization to individual needs.

Victron Energy Product Categories:

Why Choose Globtechnic?

  • Professional Technical Support – Our experienced technical advisors provide assistance at every stage of Victron Energy system selection and configuration.
  • Authorized Service – We provide professional warranty and post-warranty service for all Victron Energy products.
  • Training and Consulting – We organize regular technical training sessions and offer comprehensive consulting in system design.
  • Quick Product Availability – We maintain a wide range of Victron Energy products in stock, ensuring short order fulfillment times.
  • Design Support – We assist in component selection and designing complete systems tailored to individual needs.

Contact us to learn more about how Victron Energy can support your business.
No reviews

7 other products in the same category:

Produkt dodany do listy życzeń