Układ sterowania mechanicznego to zestaw komponentów mechanicznych używanych do sterowania łodzią. Multiflex produkuje asortyment obrotowych/planetarnych układów sterowania mechanicznego, które pozwalają użytkownikowi końcowemu wybrać układ zgodnie z jego wymaganiami.
Planetarny mechaniczny układ kierowniczy do 150km
Układy kierownicze planetarne są odpowiednie do:
- łodzi motorowych z silnikiem do 150km
- łodzi wspomaganych napędem rufowym o max. średnicy koła do 16''
Planetarny mechaniczny układ kierowniczy składa się z:
- przekładni sterociągu: LM-H-101 (długość trzpienia 125mm)
- sterociągów: SC-16-XX (XX długość podana w stopach)
- Maskownica do przekładni 90°: LM-B-1B
Przekładnia sterociągu LM-H-101 / LM-H-102:
- zwarta konstrukcja planetarna
- łatwe połączenie, szybka instalacja
- obudowa wykonana z wytrzymałego tworzywa aluminiowego
- Powlekany proszkowo w celu zwiększenia odporności na korozję
- trzpień przekładni: stal ocynkowana
- stożkowy trzpień 3/4"
Cięgno sterociągu SC-16-XX:
- zakończenia wykonane ze stali nierdzewnej
Maskownica przekładni LM-B-1B:
- maskownica wykonana ze tworzywa sztucznego inżynieryjnego
Specyfikacja | |
Liczba obrotów | Około 4 |
Maksymalna średnica koła kierownicy | 16" (400mm) |
Długość trzpienia | 125mm |
Maximum Travel | 9" (230mm) |
Minimum Bend Radius | 8" (200mm) |
Maksymalne obciążenie robocze na końcu |
5000 N (500 kg) |
Opcjonalnie | |
Do aplikacji z dwoma silnikami | LM-H-102 |
Maskownica do przekładni 90° (biała) | LM-B-1W |
Maskownica do przekładni 20° (czarna) | LM-B-2B |
Maskownica do przekładni 20° (biała) | LM-B-2W |
Nieplanetarny mechaniczny układ kierowniczy do 150km
Układy kierownicze Non Reaction są odpowiednie do:
- łodzi motorowych z silnikiem do 150km
- łodzi wspomaganych napędem rufowym o max. średnicy koła do 16''
Mechaniczny układ kierowniczy Non Reaction składa się z:
- przekładni sterociągu: LM-H-101NR (długość trzpienia 115mm)
- sterociągów: SC-16-XX (XX długość podana w stopach)
- Maskownica do przekładni 90°: LM-B-1B
Przekładnia sterociągu LM-H-101NR:
- zwarta konstrukcja planetarna
- łatwe połączenie, szybka instalacja
- obudowa wykonana z wytrzymałego tworzywa aluminiowego
- powlekany proszkowo w celu zwiększenia odporności na korozję
- trzpień przekładni: stal galwaniczna
- stożkowy trzpień 3/4"
Cięgno sterociągu SC-16-XX:
- zakończenia wykonane ze stali nierdzewnej
Maskownica przekładni LM-B-1B:
- maskownica wykonana ze tworzywa sztucznego inżynieryjnego
Specyfikacja | |
Liczba obrotów | Około 4 |
Maksymalna średnica koła kierownicy | 16" (400mm) |
Długość trzpienia | 115mm |
Maximum Travel | 9" (230mm) |
Minimum Bend Radius | 8" (200mm) |
Maksymalne obciążenie robocze na końcu |
5000 N (500 kg) |
Opcjonalnie | |
Maskownica do przekładni 90° (biała) | LM-B-1W |
Maskownica do przekładni 20° (czarna) | LM-B-2B |
Maskownica do przekładni 20° (biała) | LM-B-2W |
Mechaniczne układy kierownicze Lite są odpowiednie do:
- silników zaburtowych do 40kW (55km)
Mechaniczny układ kierowniczy Lite składa się z:
- przekładni sterociągu: LM-H-201A (długość trzpienia 37mm)
- sterociągów: SC-18-XX (XX długość podana w stopach)
(maskowica dostarczana razem z przekładnią, nie wymaga osobnego zamówienia)
Przekładnia sterociągu LM-H-201A:
- przekładnia redukcyjna
- regulowana pozycja montażowa ułatwia prowadzenie kabli sterowniczych
- obudowa wykonana z wytrzymałego tworzywa aluminiowego
- przekładnia oraz trzepień wykonane z wysokociśnieniowego odlewu ze stopu cynku
- stożkowy trzpień 3/4"
Cięgno sterociągu SC-18-XX:
- zakończenia wykonane ze stali nierdzewnej
Specyfikacja | |
Liczba obrotów | Około 4 |
Maksymalna średnica koła kierownicy | 16" (400mm) |
Maximum Travel | 5" (127mm) |
Minimum Bend Radius | 9.8" (250mm) |
Maksymalne obciążenie robocze na końcu |
5000 N (500 kg) |
Opcjonalnie | |
Maskownica do przekładni 90° (biała) | LM-B-3W |
Zredukowany mechaniczny układ kierowniczy do 150km
Zredukowane układy kierownicze są odpowiednie do:
- łodzi motorowych z silnikiem do 150km
- łodzi wspomaganych napędem rufowym o max. średnicy koła do 16''
Mechaniczny układ kierowniczy Reduction składa się z:
- przekładni sterociągu: LM-H-301 (długość trzpienia 97mm)
- sterociągów: SC-11-XX (XX długość podana w stopach)
- Maskownica do przekładni 90°: LM-B-1B
Przekładnia sterociągu LM-H-301:
- przekładnia redukcyjna
- łatwe połączenie, szybka instalacja
- obudowa wykonana z wysokociśnieniowego odlewu ze stopu cynku
- trzpień przekładni: stal galwaniczna
- stożkowy trzpień 3/4"
Cięgno sterociągu SC-11-XX:
- zakończenia wykonane ze stali nierdzewnej
Maskownica przekładni LM-B-1B:
- maskownica wykonana ze tworzywa sztucznego inżynieryjnego
Specyfikacja | |
Liczba obrotów | Około 4 |
Maksymalna średnica koła kierownicy | 16" (400mm) |
Długość trzpienia | 97mm |
Maximum Travel | 9" (230mm) |
Minimum Bend Radius | 8" (200mm) |
Maksymalne obciążenie robocze na końcu |
5000 N (500 kg) |
Opcjonalnie | |
Maskownica do przekładni 90° (biała) | LM-B-1W |
Maskownica do przekładni 20° (czarna) | LM-B-2B |
Maskownica do przekładni 20° (biała) | LM-B-2W |
Zredukowany mechaniczny układ kierowniczy do 150km
Zredukowane układy kierownicze są odpowiednie do:
- łodzi motorowych z silnikiem do 150km
- łodzi wspomaganych napędem rufowym o max. średnicy koła do 16''
Mechaniczny układ kierowniczy Reduction składa się z:
- przekładni sterociągu: LM-H-401 (długość trzpienia 97mm)
- sterociągów: SC-11-XX (XX długość podana w stopach)
- Maskownica do przekładni 90°: LM-B-1B
Przekładnia sterociągu LM-H-401:
- przekładnia redukcyjna
- łatwe połączenie, szybka instalacja
- obudowa wykonana z wysokociśnieniowego odlewu ze stopu cynku
- trzpień przekładni: stal galwaniczna
- stożkowy trzpień 3/4"
Cięgno sterociągu SC-11-XX:
- zakończenia wykonane ze stali nierdzewnej
Maskownica przekładni LM-B-1B:
- maskownica wykonana ze tworzywa sztucznego inżynieryjnego
Specyfikacja | |
Liczba obrotów | Około 4 |
Maksymalna średnica koła kierownicy | 16" (400mm) |
Długość trzpienia | 97mm |
Maximum Travel | 9" (230mm) |
Minimum Bend Radius | 8" (200mm) |
Maksymalne obciążenie robocze na końcu |
5000 N (500 kg) |
Opcjonalnie | |
Maskownica do przekładni 90° (biała) | LM-B-1W |
Maskownica do przekładni 20° (czarna) | LM-B-2B |
Maskownica do przekładni 20° (biała) | LM-B-2W |
Układy kierownicze do skuterów wodnych Jet boat są odpowiednie do:
- skuterów wodnych z silnikiem do 175km
Mechaniczny układ kierowniczy Jet boat składa się z:
- przekładni sterociągu: LM-H-501 & LM-H-601(długość trzpienia 74,5mm)
- sterociągów: SC-05-XX (XX długość podana w stopach)
- Maskownica do przekładni 90°: LM-B-4B
Przekładnia sterociągu LM-H-501 & LM-H-601:
- kompaktowa konstrukcja
- Option of 270° turning arc and 135°
- wlot kablowy o kącie 90 ° lub 180 °, który umożliwia alternatywne prowadzenie kabli
- powlekany proszkowo w celu zwiększenia odporności na korozję
- obudowa wykonana z odelwu aluminium
Cięgno sterociągu SC-05-XX:
- zakończenia wykonane ze stali nierdzewnej
- maskownica wykonana ze tworzywa sztucznego inżynieryjnego
- maskownica przekładni LM-B-1B
Specyfikacja | |
Liczba obrotów | Około 4 |
Maksymalna średnica koła kierownicy | 16" (400mm) |
Długość trzpienia | 97mm |
Maximum Travel | 9" (230mm) |
Minimum Bend Radius | 8" (200mm) |
Maksymalne obciążenie robocze na końcu |
5000 N (500 kg) |
Opcjonalnie | |
Maskownica do przekładni 90° (biała) | LM-B-1W |
Maskownica do przekładni 20° (czarna) | LM-B-2B |
Maskownica do przekładni 20° (biała) | LM-B-2W |
Instalacje fotowoltaiczne
Magazynowanie Energii
Projekty
Wykonawstwo