Smart BatteryProtect | BP-65A | BP-100A | BP-220A | |
Maksymalne stałe obciażenie prądowe | 65A | 100A | 220A | |
Prąd szczytowy | 300A | 600A | 600A | |
Praca w zakresie napięcia | 6 –35 V | |||
Zużycie prądu | BLE włączony: W stanie włączonym: 1,4mA W stanie wyłączonym lub przy wyłączeniu wskutek niskiego napięcia: 0,9mA BLE wyłączony: W stanie włączonym: 1,2mA W stanie wyłączonym lub przy wyłączeniu wskutek niskiego napięcia: 0,7mA |
|||
Opóźnienie wyjścia alarmu | 12 sekund | |||
Max. obciążenie na wyjściu alarmu | 50mA (zabezpieczenie przed zwarciem) | |||
Opóźnienie odłączenia odbiornika | 90 sekund (natychmiast w przypadku wyzwolenia przez ochronnik VE.Bus BMS) | |||
Opóźnienie rozłaczenia obciążeń | 30 sekund | |||
Domyślne wartości progowe | Rozłączenie: 10,5V lub 21V Załączenie: 12V lub 24V | |||
Zakres temperatur roboczych | Pełne obciążenie: od -40°C do +40°C (maks. 60% obciążenia nominalnego w temp. 50°C) |
|||
Klasa IP | Elektronika: IP67 (zalewana) Połączenia: IP00 |
|||
Połączenie | M6 | M8 | M8 | |
Waga | 0,2 kg | 0,5 kg | 0,8 kg | |
Wymiary WxSZxG w mm | 40 × 48 × 106 | 59 × 42 × 115 | 62 × 123 × 120 | |
* BatteryProtect nie jest przeznaczony dla prądów zwrotnych z urządzeń ładujących |
Smart Battery Protect chroni akumulator przed nadmiernym rozładowaniem i może służyć jako wyłącznik systemu.
Ochronnik akumulatorów Smart Battery Protect odłącza akumulator od mniej ważnych odbiorników przed jego całkowitym rozładowaniem (co mogłoby spowodować uszkodzenie akumulatora) lub zanim moc akumulatora spadnie poniżej poziomu umożliwiającego rozruch silnika.
Wejście on/off może służyć jako wyłącznik systemu.
Automatyczna zmiana zakresu 12/24 V.
Ochronnik Smart BatteryProtect automatycznie i jednorazowo wykrywa napięcie w układzie.
Bluetooth: łatwiejsze programowanie.
Korzystając z Bluetooth do programowania ochronnika Smart Battery Protect można ustawić wszystkie żądane poziomy włączenia/wyłączenia. Jeden z dziewięciu wcześniej określonych poziomów włączenia/wyłączenia można ewentualnie ustawić za pomocą wtyczki programowej (dokładne informacje w instrukcji obsługi).
Specjalne ustawienie do akumulatorów litowo-jonowych.
W tym trybie ochronnikiem BatteryProtect można sterować za pomocą układu VE.Bus BMS. Uwaga: Smart Battery Protect można również użyć jako przerywacza pomiędzy ładowarką a akumulatorem litowo jonowym (schemat połączeń w instrukcji obsługi).
Ultra niski pobór prądu.
Ma to duże znaczenie w przypadku akumulatorów litowo-jonowych, szczególnie po wyłączeniu wskutek niskiego napięcia. Więcej informacji zamieszczono w arkuszu danych akumulatora litowo-jonowego oraz w instrukcji układu VE.Bus BMS.
Ochrona przed przepięciami
Aby zapobiec uszkodzeniu wrażliwych odbiorników wskutek przepięcia, odbiornik jest odłączany, gdy tylko napięcie prądu stałego przekroczy odpowiednio 16,3V lub 32,6V.
Odporność na zapłon
Całkowita rezygnacja z przekaźników i zastosowanie przełączników MOSFET pozwoliło całkowicie wyeliminować iskry.
Opóźnienie wyjścia alarmu
Wyjście alarmu jest uaktywniane, jeśli napięcie akumulatora spadnie na ponad 12 sekund poniżej wstępnie ustawionego poziomu rozłączania. Dzięki temu uruchamianie silnika nie powoduje włączenia alarmu. Wyjście alarmu to odporny na zwarcia otwarty kolektor do szyny ujemnej o maksymalnym natężeniu prądu 50 mA. Wyjście alarmu zazwyczaj służy do włączania brzęczyka, diody LED lub przekaźnika.
Opóźnione odłączanie odbiornika i opóźnione ponowne podłączanie
Odbiornik zostanie odłączony po 90 sekundach od momentu, kiedy napięcie akumulatora spadnie poniżej wstępnie zadanego poziomu. Jeśli w tym czasie napięcie w akumulatorze ponownie wzrośnie do wartości progu włączenia (np. po uruchomieniu silnika), odbiornik nie zostanie odłączony. Odbiornik zostanie ponownie podłączony po 30 sekundach od momentu, kiedy napięcie akumulatora wzrośnie powyżej wstępnie zadanego napięcia ponownego włączenia.
Zalety Battery Protect
Instalacje fotowoltaiczne
Magazynowanie Energii
Projekty
Wykonawstwo