Smart BMS 12/200 jest systemem zarządzania akumulatorami Victron Lithium-Iron-Phosphate (LiFePO4). Został on specjalnie zaprojektowany dla systemów 12V z 12V alternatorem, takich jak w pojazdach i łodziach.Smart BMS 12/200 jest systemem zarządzania akumulatorami Victron Lithium-Iron-Phosphate (LiFePO4). Został on specjalnie zaprojektowany dla systemów 12V z 12V alternatorem, takich jak w pojazdach i łodziach.
Łączy w sobie Ogranicznik Prądu, Kombinator Akumulatorowy i Ochronę Akumulatora w solidnym i kompaktowym rozwiązaniu i pozwala bezpiecznie podłączyć dowolnej wielkości 12V alternator (i akumulator rozruchowy), obciążenia i ładowarki do akumulatorów litowych Smart.
Smart BMS 12/200 monitoruje i chroni każde pojedyncze ogniwo akumulatora (lub baterii) i odłącza alternator, źródła ładowania lub obciążenia DC w przypadku niskiego napięcia ogniw akumulatora, wysokiego napięcia ogniw akumulatora lub nadmiernej temperatury.
Dedykowane złącze alternatora zapewnia ograniczenie prądu i jednokierunkowy ruch z alternatora do akumulatora, dzięki czemu każdy rozmiar alternatora (i akumulatora rozruchowego) może być bezpiecznie podłączony do baterii Smart Lithium (lub banku baterii), a akumulator rozruchowy jest chroniony przed nadmiernym rozładowaniem.
BMS jest wyposażony w Bluetooth do monitorowania i konfiguracji, złącze zdalnego włączania/wyłączania, aby wyłączyć BMS (i system) za pomocą zdalnego przełącznika oraz styk alarmu wstępnego, aby dać sygnał ostrzegawczy, zanim BMS odłączy akumulatory od systemu.
Smart BMS 12/200 | |
Maksymalny ciągły prąd ładowania | 275 A |
Maksymalny prąd ładowania, Port SYSTEM+ | 455 A |
Maksymalny prąd rozładowania, Port SYSTEM+ | 1250 A |
Szczytowy prąd rozładowania | 48 V |
Napięcie wejściowe do rozpoczęcia ładowania | >13 V |
Pobór prądu, praca bez obciążenia | 16 mA (bez wyjścia obciążenia i prądu wyjściowego ładowania) |
Pobór prądu, zdalnie wyłączone | 5 mA (funkcja BMS aktywna) |
Wyjście odłączania obciążenia | Normalnie wysoki (Vbat - 0.1V) Ograniczenie prądu źródła: 10mA (zabezpieczone przed zwarciem) Prąd rozpraszający: 0A (wyjście free floating) |
Wyjście rozłączające ładowanie | Normalnie wysoki (Vbat - 0.1V) Ograniczenie prądu źródła: 10mA (zabezpieczone przed zwarciem) Prąd rozpraszający: 0A (wyjście free floating) |
Wyjście przedalarmowe | Normalnie swobodnie pływający Wysoki (Vbat) w przypadku alarmu, maks. 1A (nie odporny na zwarcia) |
Włączanie/wyłączanie systemu: Zdalne sterowanie L i zdalne sterowanie H |
Włączanie/wyłączanie trybów pracy systemu: |
OGÓLNE | |
Zakres temperatury roboczej | -40°C do +60°C |
Wilgotność, maksymalna / średnia | 100% / 95% |
Ochrona, elektronika | IP65 |
Podłączenie zasilania DC | M8 |
Złącze DC minus akumulatora | Faston żeński, 6,3 mm |
OBUDOWA | |
Waga | 2 kg |
Wymiary (wys. x szer. x głęb.) | 65 x 120 x 340 mm |
STANDARDY | |
Emisja | EN 61000-6-3, EN 55014-1 |
Odporność | EN 61000-6-2, EN 61000-6-1, EN 55014-2 |
Dyrektywa motoryzacyjna EMC | ECE R10-5 |
Instalacje fotowoltaiczne
Magazynowanie Energii
Projekty
Wykonawstwo